onsdag den 9. juli 2014

På den anden side

Anmeldelse af På den anden side - Af Audrey Niffenegger


Jeg læste den første denne forfatter udgav: Den tidrejsenes kvinde, 
den kunne jeg virkelig godt lide, så jeg havde glædet mig til denne.
Den forgår primært i england, hvor et sandt springvand af skæve individer, spøgelser
og kærester, skal råde bod på fortidens synder.

Efter en lidt træg start begyndte romanen at vokse på mig, trods det sære islæt og de lidt forvirrende skift, vandt den klart terræn.

Sproget er rigtig godt, dog savner jeg en smule mere levende omgivelser.
Der veksles mellem de mange personer, huset i England og dets beboere, familien i USA, de to hold tvillinger, kærester og ægtefæller - Og det blev meget hurtigt for meget.

Selv om jeg faktisk godt kunne lide de enkeltes historier, blev det for meget - Jeg mistede koncentrationen og havde svært ved at komme tilbage efter pauser i læsningen.

Det blev desværre en stor skuffelse, den havde potentialet men tabte mig fuldkommen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar