tirsdag den 1. december 2015

Julekonkurrence 2015

Jeg har været så heldig, at få lov at være julemand og sende en bogpakke 
til to heldige vindere blandt mine læsere her på bloggen.

Du deltager ved at skrive en kommentar under dette indlæg, med hvilken pakke
du gerne vil vinde. Jeg trækker to vindere tirsdag d. 15. december kl. 15 og skriver direkte under de vindende indlæg, ligesom jeg offentliggør navnene på Bognørdens Facebookside.




Første pakke (A) du kan vinde, er disse frem H C Andersen bøger for de mindste.
Forlaget Globe har været så søde at donere disse bøger, og de kan altså nu 
blive dine. Bøgerne er i en krafttig kvalitet, der tåler snaskede barnehænder og en våd klud. Alle eventyr er super flot illustreret, så der både kan peges og snakkes, mens der læses op.




Anden pakke (B) er doneret af Forlaget Lindhardt & Ringhof. Den indeholder to meget forskellige romaner, nemlig den franske Jeg er her stadig, om en ung kvinde, der ligger i koma efter en ulykke, men kan høre alt, hvad der foregår omkring hende uden at kunne gøre opmærksom på det. Og så den danske krimi Mordet på øen, der har sit centrum på Ærø og er en ny krimi om drabs-efterforsker Jan Folmer. 

Vil du vinde pakken med H C Andersens eventyr for de små, skriver du A  og dit navn i kommentarfeltet.

Hvis du vil vinde pakken med krimi og kærlighed skriver du B og dit navn i kommentarfeltet.

N.B. Nogle har problemer med at kommentere herinde, du kan derfor også deltage på Facebooksiden ved at klikke Her og kommentere derinde.

Held og lykke til jer alle.

© Bognørden

29 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. B - krimi og kærlighed :-)

    SvarSlet
  5. Åh jeg ville gerne vinde HCAndesens pakken til mine små pus Helena og Johannes på 2 & 3 år, som får en lillesøster i det nye år ��

    SvarSlet
  6. Pakke B er lige mig
    Chanette Birkholm Andersen

    SvarSlet
  7. Pakke A ville være fantastisk! :) Ann-Kristine Hald

    SvarSlet
  8. Uhhh, ville meget gerne vinde bogpakke B

    SvarSlet
  9. Bogpakke B Anni Immerkær Andersen

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  11. Bogpakke B ser spændende ud. Vh. Lisbeth

    SvarSlet
  12. Svar
    1. Tillykke Lisbeth - Du er den heldige vinder af pakken fra Lindhardt & Ringhof... Krimi og kærlighed

      Send mig en mail på: bognorden@hotmail.com med dit navn og adresse, så sender jeg pakken til dig så den er fremme inden jul.

      Slet
  13. Jeg kunne rigtig godt tænke mig B.

    SvarSlet
  14. Bogpakken B ville være dejlig at vinde. Vera Mou Kleffel

    SvarSlet
  15. Aj, hvor er begge pakker bare herlige.

    Meen, jeg siger pakke A. :)
    - Fie Sørensen

    SvarSlet
  16. Lis Vinter livv@mail.dk pakke :B

    SvarSlet
  17. B :-)
    Lis - svalen7900@live.com

    SvarSlet
  18. Bogpakke nr. 2 ser ud til lige at være noget for mig 😀
    Hilsner fra d.slyngborg@gmail.com

    SvarSlet