tirsdag den 1. november 2016

VIND 2 X 2 Billetter til Bogforum 2016

Bogforum har været så generøse, at de har skænket fire billetter til årets store bogmesse i Bella Centeret. Det betyder, at to heldige vindere kan tage en anden bognørd under armen og komme ind og se/høre nogle af de mange forfattere, gøre et bog-kup eller bare snuse rundt og se på de mange stande. Programmet for Bogforum findes på siden, klik på billederne eller link og se, hvad du kan opleve i år.


Du kan deltage i konkurrencen tre steder og altså få tre lodder med i puljen. Her på bloggen, på Facebook - klik her og endelig kan du også deltage på Instagram - klik her. Du deltager ved at skrive, hvor afholdes Bogforum? og så skal du tagge/skrive navnet på den person du vil invitere med til Bogforum. 

Jeg trækker to vindere på søndag d. 6. november kl. 20. Hvis ikke vinderne har meldt tilbage senest mandag, trækkes ny vinder.

Held og lykke. 

Bogforum & Bognørden

15 kommentarer:

  1. Bogforum afholdes i Bella Centret.
    Jeg vil gerne invitere Tina Valentin med ��

    SvarSlet
  2. BogForum afholdes i Bella Center, København. Jeg vil invitere min søster Henriette med

    SvarSlet
  3. Det afholdes i Bella Centret. Jeg vil invitere min søster Matilde.

    SvarSlet
  4. Bogforum afholdes i Bella Centret København. Jeg ville invitere min mand Kjeld

    SvarSlet
  5. Bella Centret. Jeg vil invitere min kæreste med

    SvarSlet
  6. Bogforum afholdes i Bella Centret, og jeg vil invitere min veninde Janeki med.

    SvarSlet
  7. Også i år holdes Bogform i Bella Centeret. Jeg vil tage min kæreste Peter med :-)

    SvarSlet
  8. BogForum afholdes i Bella centeret ;) . Jeg deltager også på IG @sologsommerliv og på FB

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne.

      Tillykke, du har vundet to billetter til Bogforum :)

      Send mig en mail på bognorden@hotmail.com så får du nærmere info.

      Slet
  9. BogForum afholdes i Bella Centret. Jeg vil invitere min mor Tove Alice Sørensen med.

    SvarSlet
  10. Bella Centret. Jeg vil gerne invitere min veninde Katrine med.

    SvarSlet
  11. BogForum afholdes i Bella Centret :D Jeg vil invitere vores ældste datter, Klara med :)

    SvarSlet
  12. Det afholdes i Bella Centret i København. Hvis jeg vinder, vil jeg tage Diana Kristensen med.

    SvarSlet
  13. Den foregår i Bellacentret og Jeg elsker bøger. Min datter Sisse

    SvarSlet
  14. BogForum afholdes igen i år i BellaCentret. Jeg vil invitere min kæreste Ghita med.

    SvarSlet